woensdag 25 april 2012

Weer een dooie mus????

van het www
De scoot werd gebracht, volgens zeggen met een nieuwe accu- wel vreemd dat zo'n ding geleverd wordt met een kapotte....- en de spiegel werd door de medewerker die hem bracht alsnog aan het stuur bevestigd. Meteen eropuit voor een proefrit. Even langs de Bieb eb daarna volgas naar de dijk. Wat had ik dat weer gemist; de pinksterblommen en paardeblommen bloeiden dat het een lieve lust was en in zee ontwaarde ik, tot mijn grote vreugde, tot tweemaal toe een zeehond die nieuwsgierig terugkeken. Hup via Huisduinen en terug, dat moest een indicatie van het funktioneren geven, een rit van 5-8 km. Op een volle accu moet hij 30-40 km actieradius hebben. Nou, na afloop was het hoog tijd om hem op de lader te zetten, dus dat klopt niet erg. Ik geef hem nu tot morgenochtend de tijd om te laden, om dan weer een proefrit te maken en als het resultaat niet beter is, krijg ik echt zin in destructieve akties.
Trouwens, ook bij de bieb kreeg ik een ander boek mee, dan waar ik voor kwam.....

3 opmerkingen:

  1. Ken je het oude boek"Als ik nee zeg,voel ik me schuldig?". Daarin wordt een techniek beschreven "de kapotte grammofoonplaat".Gewoon doorblijven gaan met bellen van het deugt niet,de accu of lader zijn kapot. Misschien het contact van accu naar scoot. Hopelijk worden ze jouw aanhoudendheid zo beu,dat er iemand met verstand naar kijkt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

    BeantwoordenVerwijderen