dinsdag 17 april 2012

Voorwaarts

van het www
Gisteren heb ik nogmaals een poging gewaagd betreffende de scootmobielproblemen en in elk geval zou deze vanmorgen (kwart voor 12 en ik wacht nog...) worden opgehaald om grondig nagekeken te worden, waarbij weer een leenscoot bezorgd wordt. Hopelijk is dit de opmaat tot definitieve oplossing van de narigheden. In elk geval hoop ik vanmiddag een boek terug te brengen naar de bieb in een functionerend geval.
Tevens kwam vanmorgen weer een invalkracht  van de thuiszorg- ja mijn eigen dame heeft veel te veel dagen opgespaard- en dat was een man, leuk! Een jongen van 23 die goed werkte , leuke ideeën had en waamee ik  tussen de bedrijven door veel over pc, tvseries, muziek en dergelijke heb gepraat. Een zeer aangename ochtend daardoor.
Donderdag komt deze leukerd nog een paar uurtjes.  Heb tevens de laatste handelingen verricht om de administratieve beslommeringen rondom mijn bezuinigingen rond te krijgen. Profijtelijke tijd .
Niet verkeerd dus, de dag tot zover.

3 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, zo'n broekie op bezoek. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop van harte dat je nu wel een behoorlijke scoot krijgt, zodat je er weer fijn op uit kunt!
    Leuk hoor, zo'n hulp! Die heeft het ongetwijfeld met jou ook erg getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor die thuishulp ook leuk,zo'n ochtend. Ik denk wel,dat jongens in zo'n beroep wel eens discriminerend behandeld worden. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen