dinsdag 24 april 2012

Tandeloosj

van het www
Vandaag en morgen loop ik zonder bovengebit rond. Het gebit is in de revisie. Na het eerst aangemeten te zijn en meteen geplaatst te worden na het trekken (niet fijn...) is dit de volgende stap, omdat de kaak krimpt komt zo'n ding automatisch te ruim te zitten. Je kunt dat oplossen met kleefpasta, maar ook dat is niet zaligmakend. Het is normaal om na enkele maanden opnieuw te happen en dan wordt alles opgevuld, waardoor het de klapper weer goed passend wordt. Donderdagmorgen kan ik hem ophalen en hopelijk zit het dan een stuk prettiger en kan ik ook beter kauwen en happen. We zien wel. Op dit moment voel ik me wel opeens 20 jaar ouder, gelukkig is dat wel terug te draaien.
Morgen komt mijn scoot (geen nieuwe, maar de pas geleverde oude, die niet wilde opladen) weer terug voorzien van een nieuwe accu. Hopelijk is de pech dan voorbij en kan ik er echt weer op uit. Anders krijgt deze feuilleton nog meer vervolgen.

5 opmerkingen:

  1. Morgen wordt alles beter, tóch? Sterkte ermee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vriend van ons had ook pech met de accu van zijn scoot. Hij kreeg een nieuwe en die is goed. Hopen,dat het bij jou ook zo is. Moet je je eten aanpassen nu? groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je je zonder gebit 20 jaar ouder voelt! Hopelijk gaat het nu wel goed met de scoot, wat een ellende steeds zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar. Even geen telefoon opnemen of de voordeur openen. Kussen over je hoofd en soep slobberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad geen pretje, direct plaatsen na het trekken!!! Ik weet nog dat ik dacht: hoe kan dit ooit wat worden! Uiteindelijk komt het goed. Word jij ook moe in je gezicht, zonder de steun van je prothese ;-) Dat is mijn ervaring wel. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen