woensdag 25 april 2012

scoot aflevering zoveel......

Nadat de scoot ruim 3uur op de lader heeft gestaan is hij nog maar een tikkie bijgeladen. De leenscoot die ik had, deed alles wel goed, dus het ligt niet aan mij ofzo. Het bedrijf gebeld, maar de juffrouw aan de telefoon zou het doorgeven (is natuurlijk ook maar een beljuf), meteen het zorgloket gemaild en gebeld en daarvan de belofte gekregen dat het met meerderen wordt opgenomen om tot een oplossing te komen........ Laatste kans, anders de ombudsman van de krant. Als ik een gewone klant was geweest,was ik allang naar de concurrent overgelopen.

6 opmerkingen:

  1. Ga eens een gewone klant worden, jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is het de keus van de gemeente en heb ik daar niets over te zeggen, alleen klagen is mogelijk en dat doe ik, want het is niet meer te filmen zo langzamerhand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In dat geval: zeker naar de Ombudsman stappen! Ik wist niet dat het zo geregeld was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh nee hè. Ik vind het verschrikkelijk voor je.
    Kun je dat ding niet de dijk afrijden? Jij er op tijd uit natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is echt iets goed mis met de stroomvoorziening.Van al die ellende zou je eigen accu leegraken.Misschien inderdaad verder klagen? Hoewel dat ook weer energie kost. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GUYG&%T&T&(^GUYGBU!!!! Daar word je niet vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen