woensdag 25 april 2012

Rijbewijs

van het www
Vannacht droomde ik dat ik examen deed voor mijn rijbewijs en het haalde. Omdat ik al tijden stiekem had gereden met de auto, zonder rijbewijs, kon ik zo de weg op. Hè, hè, zou dat een einde maken aan een vervelende repeterende droom?
 Ik droom namelijjk al jaren dat ik zonder rijbewijs auto rijd en wordt aangehouden en door de mand val. Vervelende droom, want altijd overheerst het enorme gevoel van spanning om betrapt te worden. In werkelijkheid heb ik  mijn rijbewijs niet, maar heb ik ook nooit achter het stuur van een auto gezeten, zou er niet over piekeren!
Wel lees je regelmatig, gister ook weer, in de krant dat mensen , bij een controle,al 27 jaar ofzo zonder rijbewijs blijken te rijden. Misschien blijft dat in mijn gedachten haken. Ook is het mogelijk dat ik mijzelf een onbekwaam leefster vind en dat in zo'n droom uit. Nu heb ik, in dromenland althans, het rijbewijs dan eindelijk behaald. Heeft het te maken met een spirituele ontwikkeling, of is dat allemaal maar onzin?

2 opmerkingen:

  1. Zou je nu niet meer die repeterende droom terugkrijgen?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreemde droom. Ik hoop dat je er nu van verlost bent. Gefeliciteerd met je gedroomde rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen