maandag 23 april 2012

Q%@X&?G!#!!!!

Met andere woorden, ik heb er stevig de Pé, in. Nadat gister kat Koekie mij hinderde bij het klaarmaken van de bijstandsaanvraag, nu is het de printer. Eindelijk alle papierwerk keurig en ordelijk bij elkaar, en hup de printer begint allerlei slechte taal uit te slaan.
Vanmiddag maar eens een andere kleurencartridge kopen en kijken of het probleem dan verholpen is en anders maar bij de Appie kopieën maken, als dat apparaat daar tenminste vrij is/niet de hik heeft.
Het is al rotwerk, alhoewel ik vroeger op kantoor werkte en weet hoe met de meeste paparassen en formulieren om te gaan, maar als dan alle werkzaamheden gefrusteerd worden ook nog..... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Verder ook een beetje minder blij door het weer. Koud, vochtig, geen zak aan. Ik heb het binnen wel gezien dit jaar na de ijsdagen, ziektedagen en scootmobielpannedagen.
Waar is mijn zennatuur gebleven?

5 opmerkingen:

  1. We hebben soms wat regen nodig om te kunnen genieten van de zon.
    Raar dat alle panne altijd de neiging heeft op een kluitje te schieten hè.
    Ik wens je toch nog een mooie dag......het wordt vanmiddag hier in 't Noorden ook droog volgens de buienradar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag je best een keer mopperen hoor. Soms kan het ook zo irritant tegen zitten allemaal. De ene dag kun je het beter verdragen dan de andere dag en het weer heeft zeker ook invloed op je humeur.
    Hopelijk komen er binnenkort weer wat lichtpuntjes voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg,heb je zin gemaakt,lukt het nog niet.Je zennatuur heeft vast een afspraakje met Murphy. Zo van "nu mag jij effe". groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt allemaal weer in orde, Vlasje. Ik weet het zeker. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar er is niets mis mee met eens flink boos zijn hoor als het tegenzit.
    Het is ook prutweer en gedoe met printers.....ik moet altijd de neiging onderdrukken iets uit het raam te smijten....

    BeantwoordenVerwijderen