donderdag 26 april 2012

Pleister!!

van het www
Marije van roerend goed stuurde het boek dat ik gewonnen heb bij haar give-away in een mooi versierde enveloppe en met een leuke kaart erbij. Het voelt als een pleister op de wonde van troubles  van de laatste weken. Het boek heet Yes Man is geschreven door Danny Wallace, en is verfilmd met Jim Carrey in de hoofdrol en gaat over een man die na een negatieve periode besluit alleen nog maar ja tegen alles te zeggen, Letterlijk. Dat dat bizarre resultaten heeft is te voorspellen, maar ook volkomen onvoorziene leuke en fijne ervaringen komen voorbij. Het is een boek in de geest van Marije's blog zelf en ik hoop er weer wat positieve energie van te krijgen. Na lezing gaat het zeker door naar iemand die dat ook wel kan gebruiken. Ik zal verslag doen.
Ook mijn kunstklapper heb ik weer opgehaald, zodat ik toonbaar en verstaanbaar ben. In eerste instantie constateer ik een enorme verbetering. Nog even afwachten hoe het na een weekje blijkt te bevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen