donderdag 12 april 2012

Kat in de zak?

van het www



Hoewel teleurgesteld dat de scoot weer een gereviseerd exemplaar van een verouderd en onveiliger type bleek te zijn, met ook nog eens een spiegel die nauwelijks functioneel is, was ik blij toch weer de deur uit te kunnen en plande voorzichtig al mijn eerste grote rit. Nou, niet dus, want deze scoot  blijkt niet volledig op te laden, waardoor de aktieradius niet alleen onbekend maar ook een stuk minder is dan ik daarvoor nodig heb.
Vanmorgen het Reparatiecentrum gebeld, waarbij men lauw reageerde dat als ze tijd hadden ik wel bericht zou krijgen wanneer ze langs zouden komen.......
Meteen een mail naar het Zorgloket gestuurd hier (waar men tot dusver altijd adequaat reageert) met mijn verhaal en afwachten maar weer. Ik ben toch nijdig, want zo;n hulpmiddel is mijn deur naar de wereld. Ik heb geen partner (met een auto) of andere oplossingen bij de hand. Hetgeen betekent dat ik nu netaan mijn boodschapppen durf te doen, maar daar is het ook mee gezegd.
Zo jammer.

8 opmerkingen:

  1. Heel logisch dat je daar teleurgesteld en boos om bent. De ander zou zich moeten kunnen inleven in de situatie waarin jij verkeert. Maar vaak ben je gewoon nummer zoveel op de lijst, dat blijkt wel weer.
    Misschien nog een keer bellen/mailen en je ongenoegen kenbaar maken. Ik zou het op de 'veiligheid' van deze scoot gooien, want die lijkt me ver te zoeken. Vaak moeten er eerst ongelukken gebeuren voordat er iets wordt ondernomen, hopelijk wordt dat je bespaard.
    Sterkte en succes met de ontwikkelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen meid! Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen Vlasje! Schandalig dat zo'n reparatiecentrum op die manier reageert. Hebben ze een alleenheerschappij of zouden ze niet beseffen dat het Zorgloket ook met een ander in zee kan gaan? Die zijn dus niet betrokken bij wat ze doen (althans degene die je gesproken hebt niet). Hoop dat het snel goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Afgezien van het feit dat het voor jou een enorme domper is, maken dit soort dingen de zorg dus onnodig duur. Waarom hebben we dat ding niet even van te voren doorgemeten? Nu moet er weer iemand extra bij komen of weer aan andere geregeld worden. Wat een verspilling van geld en tijd.
    Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat het laatste is waar jij je druk over maakt, voor jou is het gewoon ontzettend balen!!
    Hopelijk werken er mensen bij het zorgloket die zich er ook voldoende boos over maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schandalig. Ik hoop dat het heel snel wordt opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat erg voor je!Ik hoop,dat er serieus naar de accu gekeken wordt. Straks is het gewoon een ouder exemplaar.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je niet de neiging om naar dat centrum te scooten (hopende dattie het redt) en daar iemand over de balie te trekken?
    Dat zijn ergernissen die absoluut onnodig moeten zijn, hoop dat het nu wel snel opgelost gaat worden.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat zoiets een teleurstelling is, zeker als je er graag uit wilde. Inderdaad niet een prettig gevoel als je niet weet hoe lang zo'n scoot het volhoudt. Hopelijk wordt het snel opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen