vrijdag 13 april 2012

AKTIE

van het www
Meestal maak ik me niet zo snel kwaad en wacht ik dingen een beetje af, maar het scootverhaal heeft zich als een angel in mijn brein vastgezet. Dat betekent dat ik er iets mee moet doen als dat mogelijk is, en dat ben ik aan het doen. Vanmorgen heb ik het zorgloket opgebeld en gevraagd wat ze wilden doen met mijn klacht, de dame die mijn contactpersoon daar is, was er niet, maar een andere dame gaf me groot gelijk dat ik hier geen genoegen mee nam en bood aan om in elk geval het reparatiecentrum te bellen. Die belden me kort daarna terug, met het gebruikelijke kastje en de muur verhaal, had ik wel dit, had ik wel dat...., ik heb het kortgesloten door te zeggen, dat de fout niet bij mij lag, maar dat hun apparaat het gewoon niet deed zoals je mag verwachten, waarop de man beloofde in de komende week langs te komen (snel, hè?). Dat schiet dus nog niet op. Maar na het weekend neem ik zeker weer contact op met mijn eigen dame op het zorgloket om te kijken of er toch niet iets beters te regelen valt. Als er geen goede reaktie komt en het niet snel wordt opgelost, ga ik verder aktie ondernemen, er is een scootmobielclub hier en een gehandicaptenraad, en anders is er nog de krant.
Ik voel me als een lamme bedelaar die een paard krijgt van een kasteelheer, en o, ja, het is oud, kreupel en blind, maar toch......
Het is verdorie uitstekend weer voor een mooie tocht en ik durf met dat ding er niet opuit. Het is zonde, want het kan ook net zo makkelijk mijn laatste zomer zijn.

Zo dat lucht al een beetje op. Ik laat mijn weekend niet vergallen door zo'n geintje. Je kunt kiezen om in de schaduw te lopen en  dan moet je niet klagen dat het daar kil is, maar een stapje opzij doen zodat je in de zon loopt.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk dat je ermee bezig gaat en niet afwacht! Wéér zo'n fijne reactie: komende week komen we langs. Hopelijk heb je bij je huis een beetje zon waarin je kunt zitten! Fijne dag Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zie je maar dat blijkbaar een bedrijf dat notabene handelt in hulpstukken zich ook niet voldoende kan inleven wát die scootmobiel voor jou betekent.
    Mijn vader had hetzelfde maar dan met het navullen van de zuurstofflessen. Hij maakte meerdere malen mee dat de fles bijna leeg was en het bedrijf beweerde dat dit niet kon en pas veel later zou langskomen.
    Het ging notabene om zuurstof! Onvoorstelbaar.
    Maar goed, jij kunt nu alleen afwachten helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je er werk van maakt maar dit kost jou weer een hoop energie dus hopelijk levert het snel resultaat op. Wat je zegt, zo jammer dat je er niet op uit kunt met dit voorjaarsweer door een onbetrouwbare scoot. Het is je verlengstuk met de, o zo broodnodige, buitenwereld.
    Wederom succes en sterkte en hopelijk komt er snel verbetering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je actie, laat jeniet kisten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als iets niet loopt zoals je wilt(rijdt in dit geval),valt accepteren niet mee.Maar de wetenschap,dat je alles doet om te verbeteren,helpt misschien.Geniet van het mooie weer in je tuin. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gelukkig voldoende vechtlust. Ik zet alles in op jou. Je gaat dit winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je er werk van maakt, maar gewoon wel supervervelend dat het moet.
    Een zonnig weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen