donderdag 22 maart 2012

zon op mijn snufferd

Vanmorgen naar een vriendin geweest en op de terugweg een paar boodschapjes gedaan. Besloot om een stukje over de dijk te rijden voor ik naar huis terugging en met de wind in de rug was het heerlijk. Die geur van de zee, van wier en zout en vis, er kan geen parfum tegen op.
Bij nog een vriendin een bakske thee gedaan en toen via weer een omweg in het zonnetje, naar huis. Nog steeds in een leenscoot, want de beloofde gereviseerde en wat aangepaste is er no0g steeds niet. Op de leenscoot zit geen spiegel, en de stuurconstructie is onveilig, dus echt ontspannen rijdt het niet.  Maar ik kan tenminste weer naar buiten.
Nu in afwachting van de laatste schaatsdagen op tv. het WK Afstanden dat tot en met zondag duurt. Ik word toch maar verwend!

4 opmerkingen:

  1. Wat klinkt dat al weer als vanouds. Fijn,dat je zo ver bent opgeknapt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk. Ik zie nu pas dat Rammelaars en Vlasleeuwenbekje dezelfde blogachtergrond hebben. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor dat je weer je dingen kan doen. Ik hoop echt voor je dat alle ziekte en tegenslag je nu even bespaard zal blijven. Geniet van het schaatsen, dat doe ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat beschrijf je de geur van de zee mooi! Die geur hebben we hier in de Achterhoek natuurlijk niet! Wel stinkt het hier momenteel ongelofelijk naar mest...

    BeantwoordenVerwijderen