vrijdag 30 maart 2012

Nieuwe maand

We staan op de drempel van een nieuwe maand en nee, ik doe niet mee aan 1 april grappen.
Maart was een echte lente maand qua weer, en hoewel ik even gevloerd was wegens ziekte, heb ik dat alweer ruimschoots kunnen compenseren.
April zal, indien weer en gezondheid het toelaten, voor mij in het teken van de tuin staan (en binnen opruimen bij slecht weer) en zo mogelijk de eerste grotere scoottochten maken. Ik verlang naar de duinen en het prachtige fietspad van de kanoroute bij Julianadorp, naar Mariëndal , de dijk en andere routes in de omgeving die zo mooi worden in aanloop naar de zomer.  Het wachten is nog steeds op een permanente scoot, want ik rij nog steeds in een lener, nadat de vorige was afgekeurd en de volgende nog wat aangepast dient te worden. In gedachten zie ik mezelf al met een lunch en een thermoskan thee en een boek of schetsboek in de duinen zitten, verrekijker en vogelboek onder handbereik. O zaligheid, het vooruitzicht maakt me al blij.
Deze lente en zomer wil ik graag optimaal gebruiken en ik hoop dat alles eens een beetje mee zal werken. 

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat zéker ook voor jou! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooruitzichten maken mij ook heel blij. Ik kijk nu uit naar kippetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga meeduimen voor mooi weer.Met mijn e-bike fiets ik nu verder. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt goed je plan, ik ga voor je duimen dat je snel een superscoot hebt...ik ga proberen met mijn elektrische fiets minitochtjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen