woensdag 21 maart 2012

Mooi man

Het is zulk zalig weer, zelfs hier in het relatief frisse noordwesten,  dat het een feestje is om buiten te zijn.
Vanmorgen een paar boodschapjes gedaan en de biospullen opgehaald, dat was geen straf!
Even geworsteld met de pc, zoals van de week ook de HD-box problemen gaf, want de kabelaar is bezig met snelheidsverhogingen en verbindingen te verbeteren. Als je niet in de gaten hebt dat je steeds van alles moet resetten is het ergerlijk dat dingen niet werken zoals het moet. Gelukkig heb ik alles weer werkend gekregen.
Lief dat zovelen reageren op mijn blog en met me meeleven en me het beste wensen. Dat doet me zeker goed. Wat betreft de COPD, waarschijnlijk heb ik het al van jongs af aan, maar is het door de recente bronchitistoestanden meteen een graadje verslechterd. Het leek me weinig problemen te geven de laatste jaren, maar dat ik veel littekenweefsel in de bronchiën heb is wel bekend. Het is niet de zwaarste vorm van COPD, maar wel iets waar ik altijd mee moet blijven oppassen, omdat het snel tot grote problemen kan leiden, bij nieuwe infecties.
Nou ja, ik heb al heel wat overleefd, ook dit zal nog wel een poos aan kunnen.
Ben nu heel langzaam aan het opknappen, en voel me per dag een beetje fitter en sterker .
Daar helpt het weer ook aan mee.
Het mag nog wel even duren van mij!!


3 opmerkingen:

  1. Ja, wij genieten hier ook met emmers. Oppassen om niet te intensief en te lang in de tuin bezig te zijn. Liever iedere dag een klein hoekje dan een paar dagen spierpijn. Onze lijven moeten nog wennen aan het tuinseizoen. Maar die zon, oh, wat is dat zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hoge luchtdruk is heerlijk op het moment, ook als je last hebt van de luchtwegen. Ik merk dat de gewrichten minder pijn doen. En het mooie weer maakt iedereen blij :) Koeien dansen in de wei en mijn hondje is ook gek van blijdschap buiten, door het lenteweer.
    Hoop dat je snel weer opknapt en alles weer wat makkelijker gaat. Nu maar genieten van de mooie dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk,dat je weer op je nieuwe scoot weg kon. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen