zondag 18 maart 2012

Maartse buien

Het is wat regenachtig, goed voor het groeiende en kiemende spul buiten en voor mij iets minder wrang dat ik niet erg aan alle lente dingen mee  kan doen. Het gaat steeds wat beter, maar ik ben wat men vroeger reconvalescent noemde, herstellende, en 14 dagen flink ziek zijn gaat niet in je koude en ook niet in je warme kleren zitten. Een  bad nemen is al een hele prestatie, hoe heerlijk ook.  Dus dit is weer een kwestie van langzaam en voorzichtig opbouwen. Ben kilo's afgevallen, in mijn geval beslist geen ramp, maar het maakt wel dat je meteen in de natte vaatdoekjes categorie zit.
Lezen en een beetje tv/dvd kijken is nog hetgeen dat me het beste afgaat en dat is geen echte straf, al verlang je stiekem natuurlijk naar alle dingen die je (nog) niet kunt.
Enfin, weer bewezen dat ik een taaie ben, en al aardig oud ook.......Jippie-jee.

5 opmerkingen:

  1. Ja, je bent een ouwe taaie. Nog even geduld en het komt weer allemaal in orde. Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Het scheelt vast ook al iets als het beter weer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gewoon elke dag een beetje meer doen, in een heel rustig tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er komt een prachtige week aan Vlasje. Ga lekker buitenzitten en vooral niet werken.Dan geeft de zon misschien extra energie. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend als je hoofd wel wil maar je lichaam niet. Toch maar luisteren naar je lichaam .... :) Lekker lezen, DVDs kijken en gezond eten. is geen straf toch? (maar ik snap 'm wel hoor)

    BeantwoordenVerwijderen