maandag 12 maart 2012

lentekriebelhoest

Het virusje dat mij vloerde heeft zijn intrek in mijn bronchiën genomen. Een puffert en een kuur moeten me eroverheen helpen. Wat een paar nare dagen; hoesten uit mijn tenen, piepen, borrelen, kraken een hele geluidsstudio in de borstkas.. Een lijf dat voelt alsof ik een klimhal op mijn tandvlees heb beklommen, een keel die weigert te slikken, geen oog dicht doen, niet eten kunnen, het is een heftige situatie. Maar ik hoop dat de medicatie waar ik nu mee begin snel verlichting gaat brengen.
Wel te horen gekregen dat ik een nieuwe scootmobiel krijg omdat de oude is afgekeurd. Ik hoop op een paarse met racestrepen...... nou ja, als ie maar lekker rijdt, veilig en stabiel en betrouwbaar is.
Eerst uitzieken verder.

8 opmerkingen:

  1. Beterschap Vlasje. Dat klinkt heftig.Kun je wel je smoothies naar binnen krijgen? groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws van je scootmobiel. Heel veel beterschap, Vlasje. Knap maar snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, heftig virusje dus. Is er iemand die sapjes voor je kan maken of kopen? Kruip maar lekker onder de wol om uit te zieken en dan straks, als je bent opgeknapt, in de hippe nieuwe scoot er op uit door het lentezonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je kunt uitkijken naar een nieuwe scoot. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, een nieuwe scoot, nog net op tijd voor het F1 seizoen ;-)
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn een nieuwe scootmobiel! kan je weer lekker veilig rond crossen. ;-) Nog beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk een nieuwe scoot, ben je hopelijk eindelijk van dat gedoe af met te weinig stroom enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn nare symptomen! Hopelijk helpt de medicatie snel.
    Een nieuwe scooter klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen