maandag 26 maart 2012

kringlopen en schoonmaak

De lente noodt uit tot buiten zijn. Vanmorgen wilde ik naar het tuincentrum, maar die waren dicht. Dus de route verlegd naar de kringloop waar ik wat nieuwe soepkoppen kon scoren ( de vorigen sneuvelden toen er een voorraadpot op het aanrecht vol afwas viel) en kussenovertrekjes en wat mandjes.
In de tuin hark ik steeds meer rommel weg en met de snoeitang komt er ook nog steeds meer dood spul op de berg afval.
Ik had nieuwe rozemarijn en thijm en nog wat kruiden willen scoren, want de winter heeft slachtoffers gemaakt. Nou ja, verderop in de week kan ook wel.
Eerst maar verder met opruimen. Potten en bakken legen en schoonmaken, en nog veel meer dood spul weghalen. Viooltjes en ander bakkenvrolijjkheid komen eerstdaags wel.
Ondertussen beginnen mijn wangen weer wat kleur te krijgen en mijn spieren blijken toch niet helemaal in drilpudding veranderd te zijn.
En volgens de weersvoorspellingen blijft het nog wel even genieten!


5 opmerkingen:

  1. Fijn he die zon, ik zit zoveel mogelijk in de tuin nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig!Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt prima allemaal! Geniet se hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he de zon, ik begin mijn terkorten ook aardig aan te vullen.
    En kringlopen altijd heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen