donderdag 8 maart 2012

Klussen

Hetgeen ik gister wilde doen, is voor een deel vervangen door wat huishoudelijk werk. Doordat ik een paar uur hulp mistte deze week, was het nodig even mezelf een schop onder de kont te geven en die klusjes grotendeels af te werken. En dan zie je opeens als je kritisch rondkijkt dat het echt moet.  De prullenbakken zijn geleegd, de afvalzakken naar de garage en ik heb met mijn kruimeldief en een vochtig doekje de ergste gebruikssporen in mijn woonkamer en keuken weggemoffeld.Ook een mega-afwas (wat extra dingen uit een keukenkastje erbij) werd gedaan en toen is evengoed de belastingaangifte gedaan. We worden wel stevig afgeknepen zeg!
 De administratie moet nog verder worden opgeruimd en de map knipsels ligt ook in de wacht. Met een wat wattig hoofd (lijkt erop dat er zich een verkoudheid  aandient) is dat wel voldoende voor vandaag, en tussendoor een lekkere uiensoep brouwen is ook niet verkeerd (met wat knoflook en daslookblad, een goeie virusbestrijder).
 Laten we allemaal duimen voor Marja van ram-in-ravels. Ze verdient het zeer en gaat een spannende tijd tegemoet.

4 opmerkingen:

  1. Goed,dat je klaar bent met je aangifte. Zoiets kun je niet doen met een wattenhoofd. Duimen,dat je soep helpt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er wordt hard geduimd door het team van de Duimdienst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een productieve dag! Als je eenmaal begint, wordt het vaak ook makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat een uitknijpers van de belasting dienst he! Eigenlijk is het te gek voor woorden. en ook ik ga duimen.

    BeantwoordenVerwijderen