woensdag 7 maart 2012

Inschattingsfouten

Die maakte ik vanmorgen en had alleen maar mijzelf te pakken. Het was veel kouder dan ik dacht, dus zat ik, zonder muts, te vernikkelen op de scoot. In de stad maar gauw een uitverkoopmuts gescoord voor 1 euro en dat scheelde een stuk. Ook kwam de regen eerder dan ik geschat had, waardoor het bioboodschappenrondje ook nog natter uitviel dan gedacht. Nou ja, eigen schuld dikke bult. Beter op de Radar kijken voortaan.
Maar tevree met mijn tassen vol gezondheid! Dat weer wel.
En nu mag ik heerlijk binnen bij de kachel blijven en lekker een beetje rommelen. De bedoeling is om de belastingen (eindelijk wel kunnen downloaden via IE ipv FF) en meteen flink opruimen in het administratievak.  Een afwas en een map uit te zoeken knipsels staan ook  op de todolijst maar er is nergens haast mee, zodat ik mezelf alle tijd en rust kan gunnen.
Prima vooruitzicht en ik zal blij zijn als deze klussen weer uit de weg zijn, want- ondanks dat ik jaren op kantoor werkte en het dus aardig kan- het zijn geen favoriete tijdverdrijven.

9 opmerkingen:

  1. Als ik het niet zeker weet,stop ik tegenwoordig muts en handschoenen in mijn fietstas. Om bij tegenvallende kou aan te trekken. Succes met je belasting.Ik ben benieuwd naar wat McKenna met je doet.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme jij.
    Dank voor je reactie. Leuke link. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat je weer heerlijk binnen bent bij de warme kachel. Veel succes met je administratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waterkoud vandaag, merkte het ook tijdens wandelen met hondje. Herkenbaar van die muts, ik heb ooit een vest gekocht in de stad zodat de terugreis op de fiets minder fris uitviel.Succes met je administratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt fris vandaag, en dan die regen brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koud he, t viel mij ook tegen.
    Hier gaan we denk ik komend weekend de belastingen doen, even diep ademhalen dan maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En... ben je al een beetje opgeschoten met de klusjes?? Ach, 't is in ieder geval lekker behaaglijk binnen, tóch??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Was inderdaad een koude dag. Viel erg tegen. Succes met je aangifte!

    BeantwoordenVerwijderen