zaterdag 24 maart 2012

Goud

De medailles voor Nederlandse schaatsers en schaatsers worden massaal binnengehaald. Vooral gister de 5 km met Sven en de 10 vandaag met Bob de Jong waren fantastisch!
Vanmorgen voor het eerst in weken zelf naar de markt geweest, dat is dan wel weer heel fijn om te doen. De geuren en kleuren, de bloemenkramen vol lente, het is zo feestelijk!
Ik heb weer goed trek in mijn eten en dan is het geweldig om veel groen en vers op het menu te zetten en daar echt van te genieten. Nee, mij hoor je niet klagen!

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed gaat! Geniet nog maar even van het prachtige weer. Fijn weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je weer zo goed voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor de oude Vlasje zo langzamerhand weer terug in je blogjes. Goed zo! Morgen de 500mtr bij het schaatsen, lek! Vind ik altijd het spannendste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi,dat je lijf aangeeft,waar het behoefte aan heeft.Ik wil ook ineens meer groene salades. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen