donderdag 15 maart 2012

Eerste stapjes

Gelukkig begint, met kleine stapjes, het herstel zich aan te kondigen. Het zonnetje buiten maakt ook optimistisch, in gedachten heb ik de hele tuin al aangeharkt, terwijl ik niet verder ben gekomen dan 10 minuten dik ingepakt onder mijn afdak te zitten. Maar er staat een verse soep te pruttelen en ik begin me weer een beetje mens in plaats van patiënt te voelen.
Ik haal heel wat gemiste programma's in en de  stapel achterstallige lektuur is een  flink eind kleiner geworden.
Tijd genoeg om ook weer wat dingen te overdenken en te reflecteren en dat kan nooit kwaad.
De lente begint ook mijn hoofd zijn bloemen en blaadjes te ontvouwen.

7 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen. Ik dacht al dat je veel te hard geduimd had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloemetjes en blaadjes die zich ontvouwen. Zowel in je hoofd als in de natuur. Dat gaat zeker goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, genieten van het mooie weer en van de extra energie die je eruit kan halen.
    Veel beterschap nog, hopelijk is het nu snel voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit klinkt heel positief hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn,dat je weer naar buiten kon.Volgende stap je nieuwe scoot. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je tijd hebt om te reflecteren en na te denken. Daar komen vaak de mooiste dingen uit voort!

    BeantwoordenVerwijderen