zondag 4 maart 2012

50!!!!! en verhuizingen

Vanmorgen mocht ik de 50ste volger begroeten!!  Welkom!
Omdat ik al lange tijd problemen had met mijn lijst van blogs die ik lees, heb ik deze gadget in zijn geheel verwijderd en in twee categorieën laten terug keren waarbij Kastje per dag een nieuwe toevoeging is. Mijn blogrol werd te groot en ik kon er niets uitgooien of bijvoegen, en zo hoop ik het beter beheersbaar te krijgen. Het houdt ook in dat ik een aantal blogs heb geschrapt, omdat ze niet meer publiceerden, toch een weg insloegen die bezijden mijn interesses ligt . Geen afwijzing, maar ik moest echt selectiever worden.  Op het moment ben ik dus nog druk bezig blogs weer toe te voegen, schrik niet als je verdwenen lijkt, het kan heel goed dat je er opeens weer op staat.  Ik hoop ook een aantal blogs te kunnen toevoegen voor wie dat niet meer lukte. Even geduld s.v.p..

5 opmerkingen:

  1. Oh leuk zeg, alweer 50! Gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat. Ik wacht vol spanning af ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om zo weer wat orde op zaken te stellen. Succes... en hoe dan ook: ik blijf jou sowieso lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het dan zo wel lukt, is toch vervelend als je dingen wil aanpassen en het lukt niet.
    Gefeliciteerd met je 50e volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms lees ik al tijden een blog,maar vergeet me op te geven als volger. Je zult wel veel meer lezers hebben,misschien net als ik,een beetje vergeetachtig. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen