zondag 19 februari 2012

Zo mooi.....

Ja hoor, Sven heeft zijn vijfde wereldtitel en Wüst haar derde, bij de heren was het zelfs 1, 2 en 3 voor Nederland. Ik ben bepaald geen chauviniste, maar dit was een pracht kampioenschap, De echte terugkeer van Sven, Ireen weer op haar best en een nieuwe generatie die ook al zo veel lef heeft. Genoten dus!
Daarnet sneeuwde het ook even hier, al blijft het gelukkig niet liggen, dus de wintersfeer was compleet.
Voel me langzaam iets fitter elke dag, dus het gaat de goede kant op, al gaat het nooit erg snel.
Als het goed is heb ik via MP twee mooie design (tapiovaara) eetkamerstoelen gekocht voor een prikkie en ook daar ben ik heel blij mee.
Vanavond het laatste deel van de docu over Koot en Bie, sommige dagen zijn de moeite zo ontzettend waard.

4 opmerkingen:

  1. Leuke stoelen hoor! Heerlijk dat voor jou even de dag zo naar je zin is... geniet nog maar even!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag op het nieuws van 1800 dat ze beiden kampioen waren geworden en bedacht me dat jij wel genoten zou hebben. Inderdaad dus!
    Fijn. En dan die stoelen die op je pad kwamen. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt je dagen ook de moeite waard met je vermogen tot genieten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat je je weer fitter begint te voelen, dat doet me goed! Het schaatsen was weer top, heerlijk om naar te kijken. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen hoe jij daar zo van kunt genieten, het spat van het scherm af! En gefeliciteerd met je mooie stoelen. Dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen