dinsdag 7 februari 2012

Vrijheid

Dat is de titel van een heel dik boek van Jonathan Franzen dat alom juichend werd besproken. Ik ben er net in begonnen maar kan het nu al bijna niet wegleggen. Een lekker leesbaar boek met veel ironie, over typisch Amerikaanse gezinnen.
Hier vind je een recensie van het boek.
Heerlijk zo'n dikke roman om je op te werpen.
Buiten wordt geschaatst, binnen is het warm en knus en mijn  moeheid is grotendeels weg, al is de energie nog niet echt terug, ik heb geen klagen dus.

4 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk: met een boekje in een hoekje! Veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera, mijn bieb heeft 'm. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je leesvoer. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt mooi en ik had m al eens ergens gezien! Ik hou 'm in de peiling.. nu nog genoeg dikke pillen liggen.

    BeantwoordenVerwijderen