vrijdag 17 februari 2012

Virtuele steun

Op mijn blogpost van gister kreeg ik zoveel lieve reakties, dat het vast een duwtje de goede kant op heeft gegeven. Vanmorgen duidelijk iets beter in mijn vel. Heb een nieuwe mooie foulard op de bank gelegd (om heel vrolijk van te worden, oranje/rood met gele en paarse strepen) en eindelijk een flinke bak met prutsels en dingsels uitgezocht. 1/3 naar de vuilnis en de rest verdeeld over naaispullen, ijzerwaren, elektro, en nog wat kleine bewaar categorieen en meteen ter bestemde plek opgeborgen. Wat voelt dat deugdzaam! Ondertussen trekt een heerlijke biologische kippensoep, want dit weekend genieten van het WK Allround uit Moskou. Buiten het zonnetje is ook niet verkeerd en er wappert een was aan het rek buiten. Dat voelt weer heel anders dan de laatste dagen, al is de fut er nu wel een beetje uit, maar dat mag.

5 opmerkingen:

  1. You go girl!
    Was in het zonnetje: ga ik ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, dat is namelijk ook de bedoeling van steun: dat je er wat aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien geeft de kippensoep met al die chi je weer een beetje energie terug. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop van harte dat je je gauw beter gaat voelen! In gedachten stuur ik je een heerlijk zachte voorjaarszon om je aan te warmen! Goed voor jezelf zorgen en uitrusten.

    BeantwoordenVerwijderen