donderdag 2 februari 2012

Rood

Gisteren was ik toch teveel in het rood gekomen door de garagedeurstrapatzen, dus de afwas laten staan. Vandaag beter. Ook een doos met verder uit te zoeken papierwerk staat klaar. Lekker klusje op de bank met een plaid en een omslagdoek en hete thee onder handbereik. Gister weer Verslaafd aan Verzamelen, Hoe schoon is jouw huis en de aflevering van Mijn leven in puin bekeken en dat geeft, samen met vele blogs over opruimen volle motivatie om verder te gaan.
Op tafel een bak met kleine narcisjes en een bosje witte tulpen ter herinnering aan de mooie lentedagen die in het vooruitzicht liggen.
Ja hoor, het leven is heel goed!

5 opmerkingen:

  1. Waardeloos dat je dan meteen wordt afgerekend door die stomme garagedeur. Gelukkig heb je goed naar je lijf geluisterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het het heel knap dat je dan rekening met jezelf houdt.
    Er zijn zo veel mensen die dat niet doen!
    Veel plezier met uitzoeken!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt me op een idee. Narcissen kopen om aan de lente te denken,als ik dik ingepakt naar buiten ga. Groeten IZerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je een manier zoekt om toch nuttig te zijn.... Moet je denk ik soms toch heel creatief voor zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klinkt wel knus en gezellig hoor zoals je het beschrijft.
    Hoop dat je weer snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen