vrijdag 10 februari 2012

Opruimen

De doos die ik van de week begon op te ruimen is nu klaar. Van een volle grote doos bleven 4 kleine en een iets groter mapje over. Een grote stapel is in het oud papier beland.
Nog steeds niet echt naar buiten geweest, want de steeg is voor de scoot in de garage onbegaanbaar. Red me prima met wat nog in huis is en de hulp heeft wat boeken die ik uit had voor me naar de bieb teruggebracht.  Heb nog genoeg te lezen in huis.
Ga een pan lekkere knoflooksoep maken want er dreigt een verkoudheid, als ik kijk naar de niesbuien van vanmorgen.
Kom maar weekend, je zult me niet ontevreden aantreffen, maar blij met wat ik heb en dat is veel.

9 opmerkingen:

  1. Mooi logje....
    Hopelijk werkt die verkoudheid niet door!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap. Goed dat je zo aan het opruimen bent. Kan je opgeruimd de lente in, als de kou weer weg is....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammie, knoflooksoep. Ik hoop dat het helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap hoe je je voegt in je situatie. Heel veel mensen hadden erop gemopperd en gefoetert.
    Ik heb daar respect voor.
    Warme groet uit de casa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, knoflooksoep klinkt lekker. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap,hopelijk zet de verkoudheid niet door. Heb je nog mooie boeken? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap en een fijn weekend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm heb je misschien een receptje van die knoflooksoep? ik ben erg benieuwd!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen