maandag 27 februari 2012

Mothers little help

Inmiddels ook de koelkast aangepakt. Omdat dat een te grote klus voor mij is in 1 keer, doe ik altijd de meest problematische delen eerst en dan later de rest. Vandaag was het dus de groentenla, waar zand en een verschrompeld bietje, worteltje of champignonnetje zielig lagen te doen. Omdat ik er zo helemaal geen puf voor had om dit te doen, maar het als een apie op mijn nek zat, heb ik wat hulp ingeroepen.
De meest favoriete helpers zijn wijlen Frank Zappa en companen, de Stones en the Fugs doen het ook goed, en van David Peel wordt ik nog een partij vrolijk ook. Vandaag was het Mr Frank. Dankje, jochie!
Door deze heerlijke dwarse muziek krijg ik net dat shotje extra energie dat ik nodig heb.

4 opmerkingen:

  1. Die muziek krijg je cadeau. Hij mag wel mijn koelkast komen kuisen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. muziek kan het bijna feestelijk maken. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen koele kikker dus!
    Wel weer heerlijk genieten van een voldaan gevoel over de klus die is geklaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind muziek ook altijd enorm helpen bij vervelende klussen. Het helpt me ook enorm bij het hardlopen.

    Goed dat je de koelkast hebt aangepakt!

    BeantwoordenVerwijderen