donderdag 23 februari 2012

Identiteitshock

Vanmorgen moest ik naar het laboratorium van het ziekenhuis voor mijn 3 maandelijkse check-up bloedafname. Toen ik gisteravond alvast de papieren klaarlegde, zag ik tot mijn verbazing dat ik een meneer van een andere naam en adres was geworden volgens de verwijsbrief????????
De secretaresse van Interne geneeskunde had zich vergist, dus dat moest vanmorgen eerst rechtgezet worden. Een tegenvaller, want voor mij een flinke wandeling naar een andere afdeling en weer terug, gelukkig kon alles gereviseerd worden en was ik opeens weer een vrouw van juiste naam en adres voorzien. Zo snel kan dat dus gaan, het lijkt wel een tijdmachine. De ziekenhuisvampieren ook weer tevree en voorzien van een ruime hoeveelheid van mijn levensvocht en ik, voorzien van een verse Metro weer naar huis.
En dan moet de dag eigenlijk nog maar beginnen, een geslachtsverandering en een verhuizing al achter de rug hebbend.
Eergister de twee eetkamerstoelen opgehaald, erg aardige mensen met een Sfinxkat en een huis vol design, en ze staan en zitten heerlijk.
Nu maar eens aktief worden voor de rest van de dag, als mij hoogst eigen zelf. 

7 opmerkingen:

  1. Wow, da's ook raar! Als dat dan maar niet met de onbderzoeksresultaten gebeurd...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha opmerkelijke ochtend was dat....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig een fout bij het verwijzen. Je zal toch de uitslag van een ander krijgen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan sta je wel raar te kijken. Ik moet altijd een paar keer mijn naam en geboortedatum zeggen als er bloed wordt afgenomen.


    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat absurd zeg!! Ik moest wel erg lachen om je logje....leuk geschreven....

    BeantwoordenVerwijderen