woensdag 8 februari 2012

Doos

De hele afgelopen week stond hoopvol een doos klaar om uitgezocht te worden. Mijn moeheid was echter erg intens en het herstel hiervan duurde langer dan ik ingeschat had. Vanmorgen ben ik begonnen en heb de helft uitgezocht. Inderdaad kan daar weer ruim 1/3 van naar het oud papier en de rest wordt bij elkaar gelegd om een ultieme bewaardoos te worden. Op naar de tweede helft!
Mijn leestas is vervangen. Ik gebruikte een oud katoenen tasje om de recente leesstapel in te bewaren, dan kan het zomers mee naar buiten en bij vroeg naar bed gaan, mee naar boven. Werkt voor mij prima. Als het tasje bijna leeg is, wordt het bijgevuld uit de grote stapel tijdschriften in de kast en zo komt alles aan bod. Nu was het tasje zelf echt op. Ik had nog een mooie spijkergoedtas staan, ooit van een vriendin gekregen, en deze heeft het goede formaat, stevige handvaten en een extra vakje voor zakdoekjes of een pen . Ook weer opgelost.

4 opmerkingen: