woensdag 15 februari 2012

Besmettelijk?

Hoewel nog wat wiebelig op de benen, besloot ik wel naar buiten te gaan om zelf de bioboodschappen op te halen.Had ook enorm zin in een frisse neus Eerst kon ik bijna de garage niet uit, omdat buurmanlief zijn auto ervoor had staan, toen reed ik weg en stond om de hoek mijn accu al in het rood. Meteen terug en op de lader gezet. Na ruim een half uurtje zou er genoeg opgeladen moeten zijn om zeker de groentenboer te halen, maar al halverwege stond ie op nog maar 1 rood lampje (hij heeft 4 groene, 4 oranje en 4 rode lampjes, die allemaal horen te branden als hij vol is). Terugkeren was net zo hachelijk als doorrijden, dus het er maar op gewaagd, met samengeknepen billen, wat het tochtje niet zo ontspannen maakte. Gelukkig net  tot de garage weer gered, maar dorst niet om te rijden voor een ander boodschapje. Afgelopen zomer had de oude accu hetzelfde probleem en is door de onderhoudsfirma vervangen, maar nu is hetzelfde euvel terug ( hij lijkt erg op zijn bazin........). Aangezien ik de scoot 4,5 jaar heb en deze al niet nieuw was toen ik hem kreeg, heb ik de WMO maar gemaild van de stand van zaken en gevraagd of ik niet in aanmerking kan komen voor een nieuwe. De laatste modellen zijn bovendien technisch een stuk beter en stabieler in het gebruik. Meteen ook gevraagd of ik voor taxibonnen in aanmerking kan komen om zonder scoot ook nog wat mobiel te kunnen zijn. Wij wachten op antwoord......

2 opmerkingen:

  1. Zou de kou er mee te maken kunnen hebben?Ik laad ook mijn electrische fiets op voor ik wegga. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien heeft de kou er idd mee te maken. Maar lastig blijft het wel. Ik duim voor een goede afloop!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen