vrijdag 27 januari 2012

Zachtjes

Het gaat de laatste maanden steeds beter met me. Voel me duidelijk minder moe, heb meer energie en herstel beter. Dat geeft het leven een flinke boost, want het leeft veel prettiger. Ik ben nog heel voorzichtig om niet in mijn enthousiasme meteen vol in het rood te gaan. Dat is me te vaak gebeurd in het verleden. Ook durf ik het bijna niet te verwoorden of zwart op wit te zetten, want ook voorheen had ik wel eens oplevingen die snel weer afgestraft werden. Het zou bijna voelen of ik het lot wilde tarten als ik nu de vlag ging uithangen. Toch durf ik voorzichtig te hopen op een blijvende verbetering. Mijn gezonde etensgewoontes en supplementeninname werpen misschien eindelijk vruchten af. Ja een vorm van CVS (ME) en daar een kankerperiode overheen is heel zwaar voor het lijf, maar ik heb ook een enorm vertrouwen in het zelfherstellend vermogen van het lichaam. Heel zachtjes; h o e r a.............

11 opmerkingen:

  1. Ik hoop (voorzichtig) met je mee. "yippieeehhh"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je! Geniet van elke dag,dat je je zo goed voelt! Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het nu zoveel beter met je gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volop van genieten nu je er midden in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fluistert dan ook heel zachtjes "h o e r a" met een warme knuffel voor jou! Ik vind je een prachtig mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zooo blij voor je. Ik vier met je mee!

    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet waarom ik zo graag bij jou mee lees op je blog. Je bent zo'n optimistisch mens en je doet zo heerlijk rustig en op je eigen manier je dingen en zaken regelen. Fijn dat het zo goed met je gaat! Hopelijk blijft het zich zo voortzetten. Ik roep zachtjes: hoera.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik jubel zachtjes met je mee. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan fluister ik met je mee; h o e r a !
    Veel energie gewenst! Je gaat de goede kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bericht is dit. Ben blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen