dinsdag 31 januari 2012

Voorts.

Na een kleine pauze wegens andere bezigheden, is het opruimen hervat. De ovenla met inhoud werd schoongemaakt. Twee vormen verroest en weg, een grillbakplaatje gerepareerd (handvat er weer aan, dankzij buurman J. ). Ik kan weer kokkerellen.
Alle prutselbakjes en potjes alvast geleegd in een plastic bak, om uit te zoeken (Prutseltjes zijn bij mij; losse dingen die je vindt in huis, knopen, schroefjes en andere vaak  ongeïdentificeerde plastic troepjes). Morgen.
Wel vandaag; een pompoen met wat slechte plekken is aan het transformeren tot een soep, met  rode linzen en andere ingrediënten. Mjammie, bij dit weer een perfecte keuze!

5 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk,ik had vanmiddag pompoensoep. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er verukkelijk uit. Ben dol op pompoensoep. Ik doe er ook nog wel eens wat kokosmelk en kerrie in, dan krijg je een beetje een Indiase smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die soep ziet er echt heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmm
    ik denk dat ik mijn voetjes onder jouw tafel kom steken vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen