dinsdag 24 januari 2012

Tevredenheid

Vanmorgen een flinke opruimslag geleverd met 3 grote vakken in mijn Kewloxkast op te ruimen. Voornamelijk boeken, die niet erg logisch door elkaar lagen. Alle zelfgemaakte mappen en ringbanden eruit en op de uit te sorteren stapel zijn gekomen, en verder alles logisch opbergen. ook kwam er een aantal halfafgerolde rollen kadopapier en een tasje kadoverpakkingen te voorschijn. Ook dat heeft een betere plek gekregen, dus het was een nuttig werk.
Later naar de bieb geweest om boeken te ruilen en twee gereserveerde boeken op te halen en nu intens tevree op de bank met mijn verse aanwinsten en  het gevoel dat ik dat ook verdiend heb.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk gevoel moet dat zijn!! Geniet er lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herken ik ik helemaal. Ik ben zo blij,dat de plannen om hier de bieb te sluiten van de baan zijn. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn, dat je die kast hebt geordend. Ja, en ook wij hebben inmiddels "nog te sorteren"-stapels... Maar die komen ook nog wel aan de beurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja voelt goed aan zoiets :-) Helaas hier weer op een lager pitje door omstandigheden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat leest toch het lekkerst, als je het gevoel hebt dat je het verdiend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom te weinig in de Bieb. Te druk. Maar straks is er weer tijd voor een goed boek.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen