zondag 29 januari 2012

rozig

De VZR-behandeling van gister heeft weer een weldadig effect. Heb geslapen als een roos en had - in mijn droom- een groot feest met prins WA die erg leuk bleek te zijn en waarmee ik heel erg gelachen heb..... Vandaag rozig en soezig en daar geef ik geheel aan toe, wetend dat daarna een periode met veel energie komt. Genoten van het schaatsen, al waren de Nederlands resultaten niet altijd even goed. Daar gaat het me ook niet om, ben niet zo'n chauviniste. Het Wereldrecord van de Canadese Nesbitt was al zo mooi, dat het een ervaring is die er mag zijn.

De vorst die in de lucht hangt maakt dat ik me lekker in plaids en vesten op de bank nestel met de enorme hoeveelheid lektuur die  gister arriveerde.

7 opmerkingen:

  1. Oh lekker hè dat knusse onderduiken in je eigen huis en wereldje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je weet,dat er energie aankomt.Geniet ze,Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gezellig uit vlasje, heb je stapels tijdschriften, want er komt nog meer kou:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Vlasje,

    Wat is dat VZR bhandeling? Fijn dat je er veel aan hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VoetZoneReflex behandeling. Mijn vriendin is een officiele therapeute en tevens sportmasseur. Werkt ook met aromatherapie en heeft die extra touch, die sommige begaafde mensen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen