zaterdag 14 januari 2012

Reserveren en een plankje

Het reserveren van boeken bij de Bibliotheek is een fantastische mogelijkheid en het werkt als een trein. Van de week al het boek van Amber Alberda opgehaald (en in begonnen, is veel-belovend) en vanmorgen het boek Laat je niet volvreten opgehaald, over foodmarketing en trucs van de voedingsbranche om je aan het snaaien te houden, lijkt me ook een zeer informatief boek.
Toen ik vanmorgen een nieuwe wc-rol pakte viel me op hoe rommelig het plankje was waar dit wordt bewaard in het toilet. Meteen opgeruimd. Reserve rollen links, in het midden schoonmaakmiddelen en rechts een reservepak keukenrollen. Dus een plankje heb ik al weer gedaan vandaag. 

3 opmerkingen:

  1. En dan kan je nu weer verdient verder lezen. Geniet se!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met het boek van Amber. Ik heb het toen gekocht, en heb er veel profijt van gehad. Leuk en goed geschreven en prettiger van toon dan het boek van Julia Kan bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat reserveren vind ik een geweldige service. Vooral omdat onze dorpsbieb lag niet alles,wat ik wil lezen heeft.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen