donderdag 12 januari 2012

oude zegels en bonnen


 Er is iets tevoorschijn gekomen; oude volle spaarboekjes van Premiezegels en nog meer oude bonnen. Ooit was de premiezegel een populaire hier in de buurt waaraan bijna alle winkeliers meededen. Nu niemand meer. Omdat ik ze opspaarde tot het een lekker bedragje zou zijn, ligt er een stapel kaarten. Wat ermee? Misschien bestaat zoiets nog, of is er een liefdadigheid die dit kan overnemen? Ik heb ze op MP gezet af te halen voor een bos bloemen, want weggooien gaat me aan het hart. Ik zal nog hier en daar een ad neerzetten en hopen dat ze opgehaald worden, anders toch maar de oud-papierbak.
 Een verrassing dus. 


Nieuwe declutter-tip op dit deel van de Oprahsite allerhande opruimregels/tips van professionals.

8 opmerkingen:

  1. Kun je ze dan nog wel inleveren?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je er nog iemand mee blij kunt maken. Mooie tip van je op de Oprahsite!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zegels worden hier in de buurt (Tilburg) nog door enkele winkeliers uitgegeven. Men kan er nog mokken, badhanddoeken e.d. voor krijgen, tot aan een verrekijker aan toe, afhankelijk van het aantal boekjes dat je hebt gespraard. Ook een idee misschien. Groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook nog een paar boekjes vol
    waar kan ik ze inleveren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi. Ik zou ze graag overnemen voor een bos bloemen.
    Mijn moeder heft het namelijk niet breed (en ik ook niet)en ga dan wel op zoek voor haar naar een plek waar ik ze in kan leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woon je in Den Helder? Anders kan ik ze opsturen.

      Verwijderen