vrijdag 20 januari 2012

Keukentornado

Vanmorgen kwam mijn hulp en we besloten de keuken een goede beurt te geven. Zij haalde kastjes en laden leeg, maakte schoon en ik sorteerde en gooide weg. Goede samenwerking, want drie kastjes en twee laden kwamen zo aan bod en dat geeft grote bevrediging. Overzicht en ruimte en schoon. Ik heb maar een klein keukenblok(zo'n model als op de foto), dus dit was in één ochtend klaar.
Ben nu alsnog met een lade van mijn wandmeubel bezig. Allerlei cosmetische spullen, tasjes, beursjes etc. Ook de haarspulletjes komen opnieuw in de opruiming.

7 opmerkingen:

  1. Je bent wel enorm bezig!Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, fijn hè, als er eenmaal zo'n begin is weet je vaak niet van ophouden,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat als een trein, Vlasje. Straks is er niets over om op te ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je goed bezig! vandaag hang ik maar een beetje
    rond ;) ben zo blij dat ik eens niet hoef te werken (buitenhuis dan bedoel ik hé) maar dat mag ook
    wel eens hé na al dat werken ;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch, even lekker alles door je handen laten gaan en sorteren. Ik geniet elke dag van alle schone en opgeruimde plekken. En daardoor ook van de rust in m'n hoofd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker hoor een schone en opgeruimde keuken. Zeker als je keuken niet zo groot is, dan is overzichtelijkheid een must. (ook voor grote keukens, maar goed...)

    BeantwoordenVerwijderen