woensdag 4 januari 2012

Aktief

Vanmorgen goed begonnen met het buitenzetten van het plastic afval, de kerstkaarten in de brievenbus van een verzamelaarster van die dingen gegooid, de bioboodschappen gedaan en bij Appie wat aanvullende spullen gekocht. Op bezoek geweest bij dierbare mensen en wat ideeën uitgewisseld. Toen bezoek van E., wiens moeder dit weekend overleed. Ze houdt zich erg goed en sterk.
Nog geen la of kastje gedaan dus. Enfin, misschien straks een map papieren  leegmaken.
We zien wel, de via internet gekochte 4e piraat van Caraïben ligt ook te lonken naar me.  Ach what the heck, de heer Depp, kijkt me zo lonkend aan..............

Trouwens nog een aardige tip; Via de site van het Nibud http://www.nibud.nl/ kun je gratis een stapel tabbladen met tips en en meer voor je nieuwe administratie van dit jaar downloaden .

6 opmerkingen:

  1. Hij kan het lonken niet laten ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig hoor, dan mag zo'n film wel, lijkt me. Ik heb hem gezien en het is echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet hem nog kijken, maar hij blijft leuk!!

    Je bent goed bezig.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vrijheid om gewoon je voornemens te kunnen veranderen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jack Sparrow die naar je lonkt? Ik zou het wel weten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al bezig met het opruimen ;-) Ik ook maar dan achter de schermen zonder foto's en ook veel minder dan iedereen per dag doet. Een kwartier beneden en een kwartier boven :-)
    Leuk he dat er zoveel meedoen. Velen voelen zich denk ik toch aangesproken. Ik zelf ook.

    En nu lekker die film gaan bekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen