vrijdag 16 december 2011

Vrijdag en niet eens de dertiende

Vanmorgen kwam mijn hulp te laat. Ze was wat witjes om de neus en stond duidelijk een beetje te bibberen. Ze was van de fiets gereden door een auto op een rotonde. Zijzelf reed gewoon rechtdoor en de auto kwam van achter. Terwijl ze op de grond lag, ging de bestuurster van de auto naar haar eigen auto kijken, en riep; "Kijk een buts en jij was de schuldige, want je stak je hand niet uit. "En weg was de"dame". Mijn hulp klom beduusd op haar fiets en kwam dus drijfnat (ze viel in een plas) met een beschadigde fiets en vol geschaafde en blauwe plekken bij mij aan. Geen kenteken genoteerd helaas. Wat heb je toch een ongemanierde mensen.
Enfin na een lekkere hete bak thee en even van zich af praten, ging ze toch aan het werk.
Zelf ben ik ook nog wat pipsjes na de buikgriep, maar dat zal wel snel overgaan.
Morgen beter!

4 opmerkingen:

  1. Dat was dus zeker geen dame. Ik hoop dat je hulp geen blijvende schade heeft opgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och och wat rottig voor je hulp zeg... hopelijk gaat het inmiddels al wat beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedereen valt maar van zn fiets vandaag. Wat een narigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kon jij haar opvangen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen