vrijdag 30 december 2011

Groundcontrol

Het jaar is bijna uit en mijn retraite loopt ook op zijn eind. Het is een goede gewoonte en misschien ga ik het wel vaker doen in het jaar, al is het dan lastiger om het aantal verplichtingen te miniseren. Deze retraiteperiode heeft me veel gebracht. Ik voel dat een nieuwe cyclus in mijn leven is aangebroken. Een periode van opbouw en rust. Hier ga ik bewust van genieten en ik zal proberen de ruimte er ook voor te maken. Egoistisch? Misschien, maar na alle narigheid van de laatste jaren verdien ik wel wat vrediger tijden, vind ik. Verdieping en versobering voel ik als noodzaak om dichter bij deze groene weide te komen.
Voorlopig wens ik ieder een jaar vol vervulling toe. Lieve blogsters, geniet van het leven en wat het je brengt!!!

9 opmerkingen:

  1. Is niet in het hindoeisme de tijd van ouder worden juist de tijd voor het eigen innerlijk en de band met Al?Ik heb ook het gevoel dat dit bij mijn leeftijd begint te horen. Een mooi jaar vol leven gewenst.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle goeds in 2012!! Dat er nog vele inspirerende berichtjes mogen volgen. Ik lees ze allemaal met veel plezier.
    groeten Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo egoistisch? Ben je mal, het is toch prima om goed voor jezelf te willen zorgen! Ik wens je een heel mooi jaar toe waarin je veel mag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed voor jezelf zorgen, dat zou iedereen moeten doen... d´r is niets egoistisch aan. Als jouw fles gevuld is kan je ook weer schenken, tóch??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een heel mooi jaar en een mooi nieuw tijdperk toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel goed, voorspoedig en inspirerend 2012 toegewenst! Met dank voor je vele mooie logjes die me vaak tot nadenken stemmen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een goed en heerlijk 2012, waarbij er nog eens ruimte is voor zo'n fijne retraite!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle goeds voor 2012 en blijf goed voor jezelf zorgen!
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen