maandag 26 december 2011

de wonderlijke vermenigvuldiging van de rode tulp

Er zijn 90 rode tulpenbloemen in mijn kamer. Een paar dagen voor kerst verjaarde ik, jawel de 63 gehaald met vliegende wimpels, en twee vrienden verrasten mij beiden op giga bossen tulpen.
Lekkere luchtjes, lektuur, een mooie pen, twee potten met amaraylissen in de knop, vogelvoersilo's met bijbehorende vetbollen en pinda's, veel post, een prachtig keramieken vogelbeeldje, veel mail en telefoon. Enfin ik werd letterlijk in de bloemetjes gezet. Als ik zo om me heen kijk in mijn kerstkamer vol tulpen word ik zooo ontzettend blij!!!
Een nieuw begin, het is al gemaakt!!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk verwend. Alsnog proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd en een fijne kerst verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ga nagenieten van alles om je heen.Een mooi begin van je 64-ste levensjaar. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Heerlijk om zo verwend te zijn, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd! en wat ben je
    heerlijk verwend!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, nog van harte gefeliciteerd, meis en wat ben je ook heerlijk verwend, geniet ervan
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste,


    Ik ben Sophie en werk bij Algra print ; ik ben momenteel op zoek naar foto's van bloemen voor kalenders in 2013. Deze foto vind ik leuk? Zo ik deze mogen gebruiken. Zo ja, heb je deze foto in hoge resolutie?

    Vriendelijke groeten,

    Sophie Brepoels
    Algra print
    www.algraprint.be
    sophie.brepoels@algraprint.be

    BeantwoordenVerwijderen