zondag 18 december 2011

Bleker bos

Vandaag zijn de 23.000 bomen de grond in gegaan , nou ja het eerste begin ervan dan, die al zijn gekocht door mensen die als Groeiend Verzet tegen de rampzalige natuurplannen van Bleker in verzet  zijn gekomen. Ook van mij worden er een paar geplant, al was ik er zelf niet bij.  Dat geeft me een beetje moed, dat er zoveel mensen een vuist willen maken.
Verder heb ik me vandaag onledig gehouden met wat administratieve werkjes en lezen. De buikbug is gelukkig vertrokken en langzamerhand ga ik weer over naar mijn normale eetpatyroon. Vandaag zilvervliesrijst met pompoen en een saus van geruld tofugehakt met rode paprika, en kerstomaatjes, gekruid met uiengroen en vijfkruidenpoeder. En het smaakt me weer heerlijk!

4 opmerkingen:

  1. En dat komt niet op het journaal. Wat een keuze toch. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook gekocht!! Geweldige actie. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat ik bij jou kom eten vandaag vlasje,

    een mooi initiatief dat bos,

    belachelijk van die bleker

    BeantwoordenVerwijderen