zondag 11 december 2011

Apparaten......

Er moesten nieuwe cartridges in mijn printer. Geen probleem, had nieuwe aangeschaft (natuurlijk niet de dure) en ze gingen er snel in. Toen begon de printer te pruttelen; Ik moet een andere taak doen, foutmelding andere taak, etc. Opeens wilde mijn pc de printer niet meer herkennen, alle stekkers eruit, pc en printer opnieuw aangesloten e nna een aantal keren werkte dit, twee blaadjes geprint, een blad papier loopt vast  hup, weer de hele rits handelingen opnieuw. Als ik vertel dat mijn printer onder een werktafel staat en wel naar voren is te halen, maar dan moeten diverse andere dingen ook tijdelijk verhuizen, begrijp je dat ik niet blij was. Enfin na meer dan een uur prutsen, had ik het document compleet uitgeprint.  Daar heb ik zo'n hekel aan, wil je iets simpels doen, moet je eerst een op zich simpel karweitje doen en dan lukt dat allemaal niet en zit je enorm te rotzooien voordat het eindelijk voor elkaar is. Ik heb geen behulpzame man rondlopen en ben te eigenwijs om het hoofd in de schoot te leggen, dus daar gaat de middag en een stuk energie. Wel voldaan dat ik het gefixt heb, dat wel. Maar geen nieuwjaarswensen geschreven.

5 opmerkingen:

  1. Was je toevallig adresetiketten aan het printen? Man, we hebben wat lopen schelden en tieren in dit vredige gehucht. De vellen liepen vast en soms sloeg de printer 3 vellen over en printte verder op normaal papier. Uiteindelijk is het gelukt. Velletje voor velletje.
    Er is nog niets gepost .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier heb ik bewondering voor. Ik kan dan compleet blokkeren. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter ook maar, dat waren vast geen aardige wensen geworden;-)
    Gelukkig is 't je gelukt.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ja dat herken ik wel. Ik krijg trouwens geen updates van je blog. Hopelijk nu wel weer, want was je echt kwijt!
    Succes met het schrijven van de kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Printers...grrrr.. Ik heb ook de hele zaterdagmiddag ruzie met dat ding gehad. Eerst de zwarte cartridge moeten vervangen (wel merk-dingen want andere weigert ie), maar toen bleef ie aangeven dat het niet het goede model was (was het wel!!). Ok, toen ook maar de kleuren-cartridge vervangen, weigerde ie nog dienst. Hij bleef maar aangeven dat de klep niet goed dicht zat. Op een gegeven moment heb ik dat ding waar die cartridges inzitten gewoon een zet naar links gegeven, en ja hoor, hij deed het weer. Ook de hele middag, poef, voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen