woensdag 2 november 2011

winterkleding.

Ik denk dat alles in orde is. Volop vesten, t-shirts met lange mouwen, truien, warme broeken, leggings, beenwarmers, mutsen. sjaals, cols, sokken. Wat meer heeft een mens nodig? O ja, een warme jas, ik heb twee goede jassen heel warm en lang genoeg om over de knieen te vallen op de scoot. Een plaid kan eventueel mee bij extreme kou. In huis is het warm en er liggen plaids en dekens en kussens genoeg. Twee elektrische kachels voor de onverwarmde ruimtes bij strenge vorst. Alles in huis voor soep, pompoenen, peulvruchten, altijd wel wat in de v riezer. Wie doet me wat? En dan ga je naar buiten en puf je in je zomerjack...............

10 opmerkingen:

  1. Ja erg he?
    Maar door dat weer (lees: gebrek aan wind en zo) kunnen we wel extra van al die mooie kleuren genieten! Ennuh... de winter komt vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had op één dun truitje na alle zomerkleding al opgeborgen. Dat draag ik nu elke middag. Maar de temperatuur is goed te merken aan het gasverbruik. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zat vanmiddag op de fiets,maar heb onderweg de sjaal maar af gedaan,was me toch te warm,mooi he die herfst kleuren,geniet ervan.

    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig he! en dan moet er nog wel een monsterwinter komen. Voorlopig worden we geplaagd door een muggen invasie die hier heerst door de warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart ja. Hier in huis is het fris (goed geïsoleerd) maar buiten is het warm. Toch goed dat je een voorraad hebt, je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar die winter komt vanaf begin december he ;-)
    We zullen zien! Jij bent er in ieder geval op voorbereid, dan nu maar even puffen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is apart weer voor november. Maar je hoort mij niet klagen!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begreep zelfs dat het vandaag en morgen (donderdag en vrijdag) tegen de 20 graden aan zou lopen. Ik ben heel benieuwd, gelukkig heb ik qua werk geen drukke dag en kan ik evt. ook lekker in de tuin aan de gang. Niet mijn hobby, maar het is wel heel fijn om het gevoel te hebben dat je de boel daar wat onder controle hebt.

    BeantwoordenVerwijderen