maandag 14 november 2011

Tevredenheid i

Tevredenheid is ook met liefde kadootjes kopen voor de feestdagen en je verheugen in de gezichten van de ontvangers. Zo dus de stad in.
In huis is het knus en warm en ik hul me in warme omslagdoeken en katten. Straks dus ook weer helemaal blij thuiskomen.
Geluk zit in van die kleine dingen.


Occupy-nieuws: 20 november grote mars tegen het kabinetsbeleid en voor Verandering!
Wereldwijd meer dan 2500 Occupy-kampen. Amerika treedt hard op, maar het groeit er des te harder.

5 opmerkingen:

  1. Hi hi, met je katten om je nek (als sjaal) de straat op :) Zou een stunt zijn.
    Mijn hondje luisterde vandaag zo goed en mijn teen deed geen pijn, dus hebben we lekker lang gewandeld door de mist. Kan ik ook intens van genieten. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinterklaas en kerst is zoveel meer dan de dag alleen. De cadeautjes kopen,iets lekkers maken.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cadeautjes geven is inderdaad net zo leuk als ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zeggen niet voor niets dat geluk in kleine dingen zit. Je moet het alleen wel willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen