zaterdag 12 november 2011

Kou

Hoewel officiële weerkanalen elkaar tegenspreken over de strengheid van de komende winter, neem ik toch wat voorzorgen. Elke keer naar de supermarkt neem ik een paar pakken zout mee. Ik kocht twee omslagdoeken/poncho's, die me behalve in huis warm gaan houden, ook heerlijk zijn over een jas heen. De voorraad houdbare levensmiddelen groeit en als het niet gaat vriezen komt het wel op en heb ik minder huishoudgeld nodig de rest van de winter.

Occupy-nieuws; Respect voor de mensen die nu en straks in tenten zitten voor onze toekomst!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een prettig idee met sneeuw niet beslist naar een winkel te moeten.IK ben geen held op de fiets met gladheid. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek genoeg geloof ik wel in die strenge winter die gaat komen. Deze weken ga ik dus ook een voorraadje aanleggen. (peulvruchten, olie, granen, zeewier, noten, zaden enz) En ik ga wollen leggings bestellen want ik wil mijn spieren en gewrichten lekker warm houden. Kan de verwarming in huis ook wat lager :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij bent dus echt aan het hamsteren
    geslagen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede voorbereiding is het halve werk, dus volgensmij 'overwinter' jij wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is gewoon verstandig om de waarschuwingen voor de extreme winter serieus te nemen. Dus voorbereiden vind ik een goed plan.

    BeantwoordenVerwijderen