donderdag 24 november 2011

Klussen

Vandaag mijn goede voornemen uitgevoerd om de koelkast een grote schoonmaak te geven. Lekker opgeruimd na afloop want toch (foei!) wat ver- over-de -datumspullen weggegooid . Alleen al door logischer inruimen is alles weer overzichtelijk en ruim. Meteen een paar planken in de bijkeuken stellingkast opgeruimd. Uienmandje uitgezocht, andere groentenmandje idem en het oogt ook weer netjes.  Zeer tevreden!
Vanmorgen was het oud-papier ophaaldag en dat ruimde vooral in de gang goed op, dus het was vandaag een echt ijverig dagje.
Nu mag ik lui lezen en badderen van mezelf.

7 opmerkingen:

  1. Ha, jij bent ook al aangestoken met het opruimvirus :) Ik moet eerlijk zeggen dat het aanstekelijk werkt. Hier kan intussen ook wel weer wat weg. Maar dan moet ik niet met dezelfde snelheid weer spulletjes halen bij de kringloop natuurlijk.
    Lekker als je er zo van opknapt, en badder ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig en hebt je badderbeurt meer dan verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je bad! (goed plan trouwens...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt me ergens op attent. De koelkast. Morgen aan de beurt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier de koelkast ook pas gedaan. Heerlijk weer zo'n schone opgeruimde koelkast, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het opruimvirus waart inderdaad door blogland! Ik vind opruimen zelf ook altijd erg leuk, want alles wat je doet, heeft zichtbaar resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker, zo'n schone koelkast! Je pakt daarna weer veel fijner iets er uit vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen