woensdag 23 november 2011

Inspirerend

Opeens lijkt er een opruimrage door blogland te woeden. Valhalla, is door de emigratiewens al heel heftig bezig en heeft al zo ongeveer een Zenhuis gecreëerd. Ook is er een blog dat eenkastjeperdag heet en naar aanleiding daarvan is  Trudy van seealadybird   gestart met net zo'n project trudysopruimproject   geheten. Leuk hoor en ik lees het zeer aandachtig, want vooral de voor en na foto's maken dat mijn handen  gaan jeuken.  En dat is natuurlijk prima. Morgen is het tijd voor de grote koelkast schoonmaak, waarbij meteen wordt opgeruimd en opnieuw ingedeeld, hetgeen me altijd een heerlijk gevoel geeft. Dat kan wel eens het begin van een nieuwe opruimronde in huis worden. Maar ik laat lekker geen foto's zien, daarvoor is mijn schaamgehalte te hoog.

7 opmerkingen:

  1. Haha, daar maak ik lekker ook geen foto's van! Hier ook tijd voor een opruimronde: kastje perdag wordt voor mij laadje per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi woord "schaamgehalte". Ik krijg er meteen beeld en geluid bij. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zin ,dat is zo waar,Ik ben nu met een grote kast bezig. Een plank per dag. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha,nou ik schaam me nergens voor hoor... (als het gaat om opruimen dan hè...) maarreh, succes met jouw project morgen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig ik wist niet dat het zo aanstekelijk was. Leuk project ook van dat kastje per dag. Ga eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb per ongeluk mijn adres veranderd. Mijn nieuwe adres is: http://fredriguswereld.blogspot.com/

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen