zaterdag 19 november 2011

Heerlijk helder

Nee, ik bedoel niet het vocht van Freddy, maar het weer. De hele dag heeft hier de zon geschenen en dat is maar weer eens erg prettig na al die matglazen dagen.
Ook heerlijk schaatsen gekeken, met een Sven Kramer die sterk is, maar het achterste van zijn tong nog niet laat zien. Hij tast kennelijk nog zijn lichaam uit na het blessure gedoe van het vorige seizoen.

Zelf ben ik zachtjes geland na mijn zweefvlucht van gisteren. Ik feest nog een beetje na met extra lekkere thee, chococake (foei, maar zo lekker af en toe) en lekker lezen.

Ik volg nog steeds nauwgezet het Occupy-nieuws; las een mooie kreet; the more they fuck us, the more we multiply. I hope so, dit kabinet is destrastreus voor natuur, kunst en alle menselijkheid in de zorg. Persoonlijk dreig ik er al 1500 of meer euri op achteruit te gaan volgend jaar, en dat van een minimumuitkering (waar ik ook buiten mijn wil in terecht ben gekomen).

2 opmerkingen:

  1. Het vermenigvuldigen laat ik aan de volgende generatie over. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt moeilijk,volgend jaar. Want waar kun je nog op beknibbelen? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen