dinsdag 11 oktober 2011

Zoete inval

Zo af en toe heb je zo'n dag; de deur wordt platgelopen. Vanmorgen was mijn hulp er en meteen daarna verscheen een vroegere hulp op de stoep, even bijpraten. Toen telefoon van  een vriendin , een ander verscheen op msn en toen kwam een buuv met haar oppaskleinzoon buurten. Wel gezellig allemaal, maar zo zie je dagen niemand en opeens is het visitedag. Zal je straks zien dat er nog meer komt. Doe op die manier ook al de hele dag over de krant die de buurman in de bus gooide.
Eerst maar ff koken voor dat er ook bij inschiet!!

6 opmerkingen:

  1. Vaak zijn juist die niet geplande bezoekjes heel gezellig.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spontaan bezoek is erg gezellig. Geniet ervan!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo dol op spontane bezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou er wel van die spontane bezoekjes. Betekend toch dat ze aan je denken en het leuk vinden om even aan te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou normaal gezien ook van spontane bezoekjes
    de laatste tijd iets minder omdat ik het zo druk
    heb en mijn werk niet rond krijg...
    Ik hoop dat het binnenkort terug wat rustiger
    wordt..
    Toch fijn dat de mensen aan je denken en langskomen! geniet er maar van want inderdaad
    soms heb je van die dagen dat er niemand komt :)
    (ps. ik ben terug gestart met een blog nadat
    op mijn vorige blog een hacker langskwam :(
    Ik kon het bloggen niet missen :)
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch al die spontane bezoekjes van iedereen... hier gebeurt het vaak met de buren, de één na de ander of soms met zijn allen tegelijk...

    BeantwoordenVerwijderen