donderdag 13 oktober 2011

WONDERMIDDEL!!!!!

Mijn pc-prof deelde een heel goede tip met mij. Via het gratis down te loaden programma  Recuva van Piriform, kun je in het geval van een herinstallatie van je software, allerlei bestanden terughalen naar je nieuwe software! Het is een echt wonder want ik heb bijna alles wel weer terug. Ben me alleen suf aan het werken daarmee, want je moet erg veel handmatig instellen en aanvinken. Maar het komt terug; mijn dierbare foto;s (was ze net aan het reorganiserren en daarom waren ze niet geback-upt) en documenten. Mijn muziek staat op een extern geheugen dus dat was geen probleem. Ik werk met veel Mozillaprogramma;s en die heb ik kunnen koppelen in een thuisnetwerk, zodat ze op laptop en pc tegelijk draaien en bijgewerkt worden. Ook kon ik mijn oude lijst van bladwijzers en vrijwel alle adressen in mijn mail terug kunnen vinden! Wat een geluk bij een ongeluk!


3 opmerkingen:

  1. Vooral van de foto's lijkt me een hele opluchting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een geluk bij een ongeluk. Idd vooral foto's en adressen.
    Ga je ook nog uitwaaien vanwege 't mooie weer?
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen